Elämän kohokohtia kannattaa juhlia

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa perheen pariin. Pitkät perinteet ristiäisissä, rippijuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Siunausta voi pyytää elämän eri tilanteissa. Kodinsiunaus on juhlava tapahtuma, jossa pyydetään yhdessä ystävien ja sukulaisten kanssa siunausta kodille ja sen asukkaille. Siinä ei siunata vain seiniä ja uusia tiloja, vaan ennen kaikkea kodin ihmiset ja heidän elämänsä. Siunauksen pyytäminen on hyvän toivomista perheen elämään.

Tilojen varaaminen

Seurakunnan kirkkosaleja ja muita juhlatiloja voi varata kirkollisia perhejuhlia sekä esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia, kihlajaisia ja sukujuhlia varten. Tilojen varaamisesta ja maksullisuudesta voi kysyä lisää kirkkoherranvirastosta.