Musiikkia Himangalla

Kuorotoiminta

Himangalla toimii neljä kuoroa. Lasten kuoro, tai oikeammin musakerho, kokoontuu keskiviikkoisin klo 14. Tässä kerhossa voit laulaa kolmasluokkalaiseksi saakka. Siitä vanhemmille on nuorten kuoro Selvät Sävelet, joka kokoontuu keskiviikkoisin klo 15. Molemmat lasten ryhmät pidetään Raumankarin koululla luokassa 203.

Kirkkokuoro harjoittelee torstaisin klo 18 seurakuntakodilla.

"Entisille nuorille" tarkoitettu päiväkuoro harjoittelee joka toinen keskiviikko klo 12-13 seurakuntakodilla. Olet tervetullut laulamaan, oli laulutaustaa tai ei. Päiväkuoro on mukana jumalanpalveluksissa, seuroissa ja hartauksissa.

Laulaminen on jokaikäiselle hyvä tapa kehittää ja ylläpitää terveellistä ääntä ja äänenkäyttöä. Olipa laulutaustaa tai ei, löydämme sinulle sopivimman paikan äänelläsi osallistua yhteiseen musiikin tekemiseeen. Tervetuloa!