1 Pääsiäispäivän messu ja naisten kävely

Himangan kirkko

Klo 8 Naisten kävely kirkkoon merkityistä lähtöpaikoista tai liity matkan varrelta mukaan, klo 9 aamupala seurakuntakodilla, vapaaehtoinen maksu, klo 10 messu Eija Seppä, Annika Kempe

Klo 10 Messu kirkossa, Eija Seppä, Annika Kempe. Lopotti-Raumankari-Mäntyperän kinkeripiiriläiset avustavat messussa. Ennen messua naisten kävely kirkkoon, klo 9 aamupala seurakuntakodilla, vapaaehtoinen maksu Naisten pankin hyväksi. Naisten kävely n 3 km valitsemasta kohdasta. Kohdat merkitty kylteillä: Naisten lähtö. Lähtöpaikat ja kokoontumispisteet klo 8. Kokkolan suunnasta tulevat Kensapuun risteys ( Heli Hanhineva), Sataman suunnalta tulevat Meri-Himangan kohdalta ( Eija Seppä), Hillilän suunnasta tulevat Kaskenmäen kohdalta (Annika Kempe) ja Kalajoen suunnalta tulevat Levähdyspaikan pysäkiltä ( Anna-Maija Pahkala).Tarkoitus on, että naiset kokoavat ryhmän kävelyyn.

Himangan kappeliseurakunta