Juhla tai muu tapahtuma (Maalaismarkkinoilla lähetystyön myyntipöytä)

la 9.9. klo 9.00

Tervetuloa lahjoittamaan ja ostamaan Tyngän Maalaismarkkinoilla olevasta seurakunnan lähetyspöydästä! Tuotto menee Suomen Lähetysseuran tasauskeräykseen.Tasaus-kampanja on yli 20 vuoden aikana tullut osaksi seurakuntien työtä. Kirkon tehtävä kaikkialla maailmassa on puolustaa syrjittyjä ja levittää rauhan sanomaa. Suomen Lähetysseura on lähes 160 vuoden ajan kehottanut meitä rakentamaan rauhaa sekä vastustamaan taloudellista eriarvoisuutta ja syrjintää. Suomen Lähetysseura tukee Tasaus-keräyksen tuotolla naisten koulutusta, verkostoitumista, taloudellista itsenäisyyttä ja osallistumista rauhantyöhön. Lähetysseura tekee vaikuttamistyötä, jotta naisten rooli rauhanprosesseissa vahvistuisi.
Kiitos, että olet mukana!

La 10.9. klo 9 alkaen Seurakunnan myyntipöytä Tyngän Maalaismarkkinoilla, vastaanotetaan syksyn satoa ja arpavoittoja, tuotto Suomen Lähetysseuran Tasauskeräyksen hyväksi
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä