Hyvät Omaiset

Kalajoen seurakunta kutsuu teidät viettämään pyhäinpäiväjuhlaa ja samalla muistamaan viime pyhäinpäivän jälkeen poisnukkuneita.

Kutsumme teidät Pyhäinpäivän jumalanpalvelukseen lauantaina 31.10.2020.  Palvelukset toimitetaan  seuraavasti:

• klo 10 Raution kirkossa sanajumalanpalvelus, toim. Jarkko Kuusisto (Luetaan Rautioon haudattujen vainajien nimet)
    klo 12 Himangan kirkossa sanajumalanpalvelus, lit. Suvi Lehtimäki, saarna Niko-Pekka Ovaskainen  (Luetaan Kalajoelle haudattujen vainajien nimet)
    klo 18 Himangan kirkossa sanajumalanpalvelus toim. Niko-Pekka Ovaskainen, avust. Maria Paananen. (Luetaan Himangalle haudattujen vainajien nimet)

Jumalanpalveluksen aikana luetaan viime pyhäinpäivän jälkeen poisnukkuneiden nimet ja sytytetään heille jokaiselle oma muistokynttilä. Poisnukkuneen nimi luetaan siinä kirkossa missä siunaus on tapahtunut. Kalajoen kirkon peruskorjauksen vuoksi kalajokisten vainajien nimet luetaan tällä kertaa Himangan kirkossa klo 12 alkavassa jumalanpalveluksessa! Koronan takia emme pysty kokoontumaan Vuorenkallion kappelissa. Kirkossa tulee ylläpitää turvavälit, eikä flunssaisena tai muuten sairaana saa osallistua tilaisuuteen. Tilaisuudet radioidaan 95 MHz ja netin kautta.

Ota tilaisuuteen mukaan varalta oma kasvomaski, jos turvavälit eivät ole mahdollisia.

Toivon, että välitätte tämän kutsun kaikille läheisillenne ja ystävillenne.

Jos haluatte käydä läpi surua, seurakunnassa alkaa sururyhmä helmikuussa 2021. Tiedustelut ja ilmoittautuminen tammikuun loppuun mennessä Suvi Lehtimäelle, puh. 044-7229002 tai suvi.lehtimäki@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Toivon teille siunausta syksyyn ja kaikkea hyvää. Olkaa tervetulleita!

Kalajoella 1.10.2020

Kari Lauri, kirkkoherra