Messu ja seurakuntaretki Haapajärvellä

Himanka, Haapajärvi

Himangalla viritellään jälleen jumalanpalvelusryhmiä. Haapajärven seurakunnassa ryhmät ovat palvelleet jo pidempään. Menemme tutustumaan jumalanpalvelusryhmätoimintaan 26.3. klo 10 alkavaan messuun Haapajärvellä.
Matkaan lähtevät myös Himangan kappeliseurakunnan työntekijät. Messun jälkeen ruokailu, vapaaehtoisten tapaaminen ja kokemusten jakaminen. Mukana asessori, kirkkoherra Kari Tiirola. Yhteislähtö bussilla Himangan seurakuntakodilta klo 8 ja paluu iltapäivällä. Tutustumismatkalle toivotaan seurakuntalaisia, vapaaehtoisia ja luottamushenkilöitä. Ilmoittautumiset ja tiedustelut vs. kappalainen Eija Seppä p. 044-7229029

Klo 8 lähtö Messuun Haapajärven kirkossa, menemme tutustumaan jumalanpalvelusryhmätoimintaan Haapajärvellä, matkaan lähtevät myös Himangan kappeliseurakunnan työntekijät, messun jälkeen ruokailu, vapaaehtoisten tapaaminen ja kokemusten jakaminen. Mukana asessori, kirkkoherra Kari Tiirola. Yhteislähtö bussilla Himangan seurakuntakodilta klo 8 ja paluu iltapäivällä. Tutustumismatkalle toivotaan seurakuntalaisia, vapaaehtoisia ja luottamushenkilöitä. Ilmoittautumiset ja tiedustelut vs. kappalainen Eija Seppä p. 044-7229029. Ilmoittautua voi myös muille työntekijöille.

Himangan kappeliseurakunta