Kaikki nää kukkaset sulle -konsertti

Kalajoen kirkko

Sanna-Kaisa Hilliaho (laulu), Reetta Vasalampi (laulu), Eliisa Suni (piano),
ohjelma 20 euroa, vapaa pääsy

Konsertissa kuullaan lauluja äideistä, lapsista, rakkaudesta. Konserttiin valitut teokset kuljettavat kuulijan tunteikkaalle ja monisävyiselle matkalle kehdon ääreltä isovanhemmuuteen, yksinlaulujen, duettojen ja pianomusiikin siivin. Tule virittäytymään tulevaan äitienpäivään oman äidin, puolison, lapsen tai anopin kanssa. Tai tule itsenäsi, ja nauti klassisen laulun ja musiikin lumosta.

Konsertissa esiintyy kolme keskisuomalaista muusikkoa, joiden juuret ovat vahvasti Pohjanmaalla: Reetta Vasalampi (os. Nauha) Kalajoelta, Eliisa Suni Pyhäjoelta, sekä Sanna-Kaisa Hilliaho Ylivieskasta.
Tervetuloa!

Klo 15 Kaikki nää kukkaset sulle -konsertti Kalajoen kirkossa, Sanna-Kaisa Hilliaho (laulu), Reetta Vasalampi (laulu), Eliisa Suni (piano), ohjelma 20 euroa, vapaa pääsy.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Kalajoen alueseurakunta