Toimintaillat

on tarkoitettu eskareille ja 1-6 lk lapsille. Ilta koostuu Raamattu-opetuksesta, lauluista, rukouksesta ja toimintapisteistä. Toimintapisteissä on mm. pelejä, askarteluja ja erilaisia kilpailuja. Joka ilta jaetaan myös palkintoja ja arvotaan Raamattu.

Iltaan kuuluu myös nyyttäripöytä, johon lapset voivat tuoda pientä naposteltavaa.

Toimintaillat Raution seurakuntakodilla joka toinen viikko ja kerran kuussa Kärkisessä.

Kuorot

Lapsikuoro alakoululaisille keskiviikkoisin klo 17-17.45 Raution kirkossa.

Kalajoella ja Rautiossa kanttorina Lasse Kautto 044-7229041

Partio

Kalajoella partiotoimintaa on ollut jo vuodesta 1950. Tällä hetkellä toiminnassa on kaksi lippukuntaa: Liungilan eränkävijät Kalajoella ja Vääräjoen vartijat Rautiossa. Molempien taustayhteisönä toimii Kalajoen seurakunta.

Vääräjoen vartijat

Vääräjoen Vartijat ry on Rautiossa toimiva partiolippukunta. Säännöllisesti kokoontuvia ryhmiä on sudenpentu ja seikkailija/samoajaryhmä, vaeltajaryhmä kokoontuu eri tapahtumisen merkeissä. Kolo sijaitsee vanhassa pappilassa keskellä kylää Vääräjoen varrella. Viikottaiset kokoontumiset ovat kololla tai Raution srk-kodilla.

Kotisivut

Yhteystiedot: