Ilmoittautuminen isoskoulutukseen 2023-2024

Nuortenilta lähes joka perjantai seurakuntakodilla klo 19-21. Voit tarkistaa kirkollisista tai seurakunnan kotisivujen tapahtuma haulla nuorteniltojen päivämäärät. Tuu mukaan olitpa riparilainen, isonen tai muu nuori!

Messubändi etsii innokkaita soittajia ja laulajia! Messubändi säestää ja esiintyy erilaisissa tilanteissa ja tilaisuuksissa projekti-luonteisesti. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä Markukseen!

KOULUKUMMI- JA OPPILAITOSPÄIVYSTYS

Nuorisotyönohjaaja Markus vierailee Raumankarin koululla torstaisin pitkällä välitunnilla. Tuuhan jutteleen!

Lisäksi saatetaan keksiä muutakin, kun sille päälle satutaan. Ideoita ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan! Laita viestiä tai soita nuorisotyönohjaajalle Markukselle (p. 044 7229017 tai s-posti markus.lindell@evl.fi)

ISOSKOULUTUS

Isoskoulutus koostuu leireistä sekä yksittäisistä kokoontumisista ja toimintaan osallistumisesta.

SOME
Instagram: kalajoenseurakunta
Snapchat: kalajoensrk

TikTok: kalajoenseurakunta