Toimintaa varhaisnuorille Himangalla

Himangalla varhaisnuorisotyössä järjestetään toimintaa lähinnä kerhojen,toimintailtojen, retkien ja leirien kautta.

Alakoululaisten kerhot

Perjantai-kerho 1.-5.-luokkalaisille perjantaisin klo 16-17 seurakuntakodin takkahuoneessa.
Pitäjinä Annu ja Emilia. Hauskaa tekemistä ja hartaus.

Pahkalan toimintakerho eskareille ja alakoululaisille keskiviikkoisin klo 18-19 Pahkalan koulun liikuntasalissa. Kerhonohjaajina toimivat Alina ja Laura.

Toimintaillat

on tarkoitettu eskareille ja 1.-6. luokkalaisille lapsille. Ilta koostuu Raamattuopetuksesta, lauluista, rukouksesta ja toimintapisteistä. Toimintapisteissä on mm. kasvomaalausta, pelejä, askarteluja ja erilaisia kilpailuja. Joka ilta jaetaan myös palkintoja.

Iltaan kuuluu myös nyyttäripöytä, johon lapset voivat tuoda pientä naposteltavaa.

Toimintaillat Himangan seurakuntakodilla kerran kuussa maanantaisin klo 17-19.

6-7-luokkalaisten iltapäivät

järjestetään joka toinen torstai Himangan seurakutakodilla klo 15-17. Tarjolla pientä välipalaa, pelailua, biljardia ja mukavaa yhdessäoloa. Lopuksi kokoonnutaan yhdessä hartauteen. Menossa mukana nuorisotyönohjaaja Markus.

Kuorot

Lapsikuoro 1. -6. -luokkalaisille keskiviikkoisin klo 15.15-16.15 Himangan seurakuntakodilla.
Himangalla kanttorina Emma Karkulahti: 044-7229005

Partio

Kalajoella partiotoimintaa on ollut jo vuodesta 1950. Tällä hetkellä toiminnassa on kolme lippukuntaa: Liungilan Eränkävijät ry Kalajoella ja Vääräjoen Vartijat Rautiossa ja Himangan nuotioveljet ry Himangalla. Kaikkien lippukuntien taustayhteisönä toimii Kalajoen seurakunta.

Liungilan Eränkävijät ry

Sudenpennut, seikkailijat, tarpojat ja samoajat kokoontuvat viikoittain.
Lippukunnanjohtaja Aino Ventelä-Suorsa, sihteeri Elina Korva, ohjelmajohtaja Marjo Märsylä

Vääräjoen Vartijat
Lippukunnanjohtaja Marja-Liisa Kaakko