risti kädessä

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelukset järjestetään Kalajoen ja Himangan kirkoissa sunnuntaisin klo 10 ja Raution kirkossa pääsääntöisesti klo 12. Tarkemmat tiedot kunkin sunnuntain jumalanpalveluksista löydät kirkollisista ilmoituksista.

Jumalanpalvelukset radioidaan joka sunnuntai, ja niitä voi kuunnella nettiradiossa Verkkokirkko-sivun kautta. Kalajoen jumalanpalveluksia voi kuunnella myös kirkon läheisyydessä radiotaajuudella 95,0 Mhz.

Kalajoen kirkko

Jumalanpalvelusten kolehtikohteet

Su 21.4.
3. sunnuntai pääsiäisestä

Herättäjä-Yhdistyksen lapsi-, nuoriso- ja opiskelijatyöhön käytettäväksi lasten, nuorten ja opiskelijoiden valtakunnallisten tapahtumien ja leirien järjestämiseen. Herättäjä-Yhdistys ry.

Su 28.4.
4. sunnuntai pääsiäisestä

Taloudellisessa ahdingossa olevien yksittäisten ihmisten ja perheiden auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta. Kirkon diakoniarahasto, Kirkkohallitus.

Su 5.5.
5. sunnuntai pääsiäisestä

Retriittiohjaajien kouluttamiseen sekä monimuotoisen hengellisen elämän ohjaajakoulutustentoteuttamiseen Hiljaisuuden Ystävät ry:n kautta. Hiljaisuuden Ystävät ry.

To 9.5.
Helatorstai

Kalajoen rovastikunnan diakonia, lähetys ja kasvatustyöhön.

Su 12.5.
6. sunnuntai pääsiäisestä

Mediatyöhön Intiassa Medialähetys Sanansaattajien kautta. Medialähetys Sanansaattajat ry.

Su 19.5.
Helluntaipäivä

Lasten ja nuorten koulutuksen tukemiseen kriisitilanteissa Kirkon Ulkomaanavun kautta. Kirkon Ulkomaanapu sr.

Su 26.5.
Pyhän Kolminaisuuden päivä

Kalajoki: Kalajoen Rauhanyhdistyksen toimintaan
Himanka/Rautio: Omien nimikkolähettien työn tukemiseen.

Su 2.6.
2. sunnuntai helluntaista

Kirkon ulkosuomalaistyöhön, Kirkkohallitus.

Su 9.6.
3. sunnuntai helluntaista

Diasporatyölle Kreikassa ja Etu-Aasiassa Lähetysyhdistys Kylväjän kautta. Lähetysyhdistys Kylväjä ry

Su 16.6.
4. sunnuntai helluntaista

Pohjoisafrikkalaisten maahanmuuttajien parissa tehtävään työhön Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen kautta teemalla Liikkeellä olevat kansat.  Suomen Ev.lut. Kansanlähetys ry.

La 22.6.
Juhannuspäivä

Kirkon Ulkomaanavulle, hädänalaisten ihmisten auttamiseen.

Su 23.6.
5. sunnuntai helluntaista

Rauhan Sanan työlle

Su 30.6.
Apostolien päivä

Oppilaitos- ja nuorisotyöhön eri järjestöille, Kirkkohallitus.