Kalajoen seurakuntaan uusia työntekijöitä

Kalajoen seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi avoinna olleeseen kanttorin virkaan Lasse Kauton ja varalle Mari Liukkosen. Määräaikaisen lastenohjaajan virkaan valittiin Anneli Vähäkangas. Suntio-siivoojan määräaikaiseen ja osan vuotta osa-aikaiseen toimeen Raution kappeliseurakunnassa valittiin Ari Sihvonen.

Kirkkoneuvosto hyväksyi seurakunnan kolehtisuunnitelman loppuvuodeksi 2024. Neuvosto päätti esittää kirkkovaltuustolle hyväksyttäväksi seurakunnan hankintaohjeen, hautaustoimen johtosäännön ja hautausmaiden hoitosuunnitelman sekä tiedoksi sisäisen valvonnan ohjeen.

Himangan kappalainen Aapo Kaivosoja on tullut valituksi Kokkolan sairaalapastorin virkaan. Kirkkoneuvosto päätti puoltaa Kaivosojan anomusta virkavapaasta 1.9.2024-28.2.2025 väliselle ajalle.

Kari Lauri
Kari Lauri